Reklamacje 

Bardzo się staramy, aby nasze produkty były jak najwyższej jakości. Jeśli jednak otrzymał*ś niekompletną lub niewłaściwą przesyłkę, niepełnowartościowy produkt – koniecznie napisz do nas na zamowienia@galeriabialykruk.pl . Aby usprawnić rozpatrzenie Twojej reklamacji, prosimy w miarę możliwości o przesłanie opisu wady lub usterki oraz zdjęcia produktu – zapoznamy się z wiadomością i postaramy się jak najszybciej rozwiązać zgłoszony problem. 

Na wszystkie wiadomości odpowiadamy od poniedziałku do piątku w godzinach 9:00-17:00. Zwykle nie zajmuje nam to dłużej niż 1-2 dni robocze. W wyjątkowych przypadkach termin może ulec wydłużeniu, jednak na pewno otrzymasz od nas informację zwrotną do 14 dni od otrzymania przez nas Twojej wiadomości. 

Zwroty

W ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki masz prawo odstąpić od umowy i zwrócić zakupione produkty bez podania przyczyny. Produkty nie powinny nosić śladów użytkowania czy uszkodzeń. Prosimy o odpowiednie zabezpieczenie przesyłki zwrotnej, żeby zawartość nie uległa uszkodzeniu podczas transportu.

Jeśli planujesz dokonać zwrotu naszych produktów prosimy o poinformowanie nas o tym w dowolnej, dogodnej dla Ciebie formie. Możesz w tym celu skorzystać z formularza zwrotu, który dla Ciebie przygotowaliśmy. Znajdziesz go poniżej. Wypełniony i wydrukowany dokument dołącz do przesyłki zwrotnej. 

Nie jest to obowiązkowe, ale będzie nam bardzo miło, jeśli w formularzu podzielisz się z nami również przyczyną zwrotu – jest to dla nas cenna informacja, która pomoże nam w tworzeniu coraz lepszych produktów w przyszłości.  

Dane adresowe do zwrotu:  

Galeria Biały Kruk
ul. Koraszewskiego 1
45-011 Opole
Tel. 664085633
E-mail: zamowienia@galeriabialykruk.pl  

Pamiętaj, że w przypadku zwrotu koszty odesłania produktu leżą po Twojej stronie.  

Pieniądze zwracamy w tej samej formie, w której została dokonana płatność, może to potrwać do 14 dni od momentu dostarczenia do nas zwracanych produktów – czas ten może się wydłużyć w przypadku opóźnienia w zwrocie produktu.  

W przypadku płatności w placówce pocztowej nie mamy takiej możliwości, dlatego w takim przypadku prosimy Cię o zgodę na dokonanie przelewu i wskazanie numeru konta, na który powinien zostać zrealizowany zwrot.  

Wszystkie szczegóły dotyczące reklamacji i zwrotów znajdziesz również w regulaminie sklepu (§ 11 oraz § 12)