REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO
WWW.GALERIABIALYKRUK.PL
§ 1
POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep www.galeriabialykruk.pl działa na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie.
- Regulamin określa warunki zawierania i rozwiązywania Umów Sprzedaży Produktu oraz tryb postępowania reklamacyjnego, a także rodzaje i zakres usług świadczonych drogą elektroniczną przez Sklep www.galeriabialykruk.pl, zasady świadczenia tych usług, warunki zawierania i rozwiązywania umów o świadczenie usług drogą elektroniczną.
- Każdy Usługobiorca z chwilą podjęcia czynności zmierzających do korzystania z Usług Elektronicznych Sklepu www.galeriabialykruk.pl zobowiązany jest do przestrzegania postanowień niniejszego Regulaminu.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie przepisy:
- Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz. U. Nr 144, poz. 1204 ze zm.),
- Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz. U. 2014 poz. 827),
- Ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich z dnia 23 września 2016 r. (Dz.U. 2016 poz. 1823),
- Ustawy Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. Nr 16, poz. 93 ze zm.) oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
§ 2
DEFINICJE ZAWARTE W REGULAMINIE
- FORMULARZ KONTAKTOWY – formularz dostępny na stronie internetowej www.galeriabialykruk.pl umożliwiający wysłanie wiadomości do Usługodawcy.
- FORMULARZ REJESTRACJI – formularz dostępny na stronie internetowej www.galeriabialykruk.pl umożliwiający utworzenie Konta.
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA – formularz dostępny na stronie internetowej www.galeriabialykruk.pl umożliwiający złożenie Zamówienia.
- KLIENT – Usługobiorca, który zamierza zawrzeć lub zawarł Umowę Sprzedaży ze Sprzedawcą.
- KONSUMENT – osoba fizyczna, która dokonuje z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- KONTO – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) oraz hasłem, zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Usługodawcy, w którym gromadzone są dane Usługobiorcy w tym informacje o złożonych Zamówieniach.
- PRODUKT – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma albo usługa, będąca przedmiotem Umowy Sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.
- REGULAMIN – niniejszy regulamin Sklepu.
- SKLEP – Sklep internetowy Usługodawcy działający pod adresem www.galeriabialykruk.pl.
- SPRZEDAWCA, USŁUGODAWCA – FUNDACJA DOM RODZINNEJ REHABILITACJI DZIECI Z PORAŻENIEM MÓZGOWYM wpisana do Rejestr Stowarzyszeń, Innych Organizacji Społecznych I Zawodowych, Fundacji Oraz Samodzielnych Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej przez Sąd Rejonowy w Opolu, VIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000007685, miejsce wykonywania działalności ul. Karola Szymanowskiego 1, 45-724 Opole, adres do doręczeń: ul. Mielęckiego 4a, 45-115 Opole, NIP: 7542098217, REGON: 5300877543, adres poczty elektronicznej (e-mail): marketing@zaz.opole.pl, numer telefonu: +48 774 415 144
- UMOWA SPRZEDAŻY – Umowa Sprzedaży Produktu zawarta między Klientem, a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu.
- USŁUGA ELEKTRONICZNA – usługa świadczona drogą elektroniczną przez Usługodawcę na rzecz Usługobiorcy za pośrednictwem Sklepu.
- USŁUGOBIORCA – osoba fizyczna, osoba prawna albo jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną korzystająca z Usługi Elektronicznej.
- ZAMÓWIENIE – oświadczenie woli Klienta stanowiące ofertę zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu ze Sprzedawcą.
§ 3
INFORMACJE DOTYCZĄCE PRODUKTÓW ORAZ ICH ZAMAWIANIA
- Sklep www.galeriabialykruk.pl prowadzi sprzedaż Produktów za pośrednictwem sieci Internet, wyłącznie na rzecz Konsumentów.
- Produkty oferowane w Sklepie są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych i zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Informacje znajdujące się na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów prawa. Klient, składając Zamówienie, składa ofertę kupna określonego Produktu na warunkach podanych w jego opisie.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie internetowej Sklepu podana jest w złotych polskich (PLN) i zawiera wszystkie składniki, w tym podatek VAT. Cena nie zawiera kosztów dostawy.
- Cena Produktu uwidoczniona na stronie Sklepu jest wiążąca w chwili złożenia przez Klienta Zamówienia. Cena ta nie ulegnie zmianie niezależnie od zmian cen w Sklepie, które mogą się pojawić w odniesieniu do poszczególnych Produktów po złożeniu przez Klienta Zamówienia.
- Zamówienia można składać:
- poprzez witrynę internetową za pomocą Formularza Zamówień (Sklep www.galeriabialykruk.pl) – 24 godziny na dobę przez cały rok,
- za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@galeriabialykruk.pl
- telefonicznie pod numerem: +48 664 085 663
- W celu złożenia Zamówienia, Klient nie ma obowiązku rejestracji Konta w Sklepie.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie przez Klienta jest zapoznanie się z Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie składania Zamówienia.
- Produkty w promocji (wyprzedaży) posiadają limitowaną liczbę sztuk i Zamówienia na nie będą realizowane według kolejności ich wpływania aż do wyczerpania się zapasów danego Produktu.
§ 4
ZAWARCIE UMOWY SPRZEDAŻY
- Do zawarcia Umowy Sprzedaży, niezbędne jest wcześniejsze złożenie przez Klienta Zamówienia udostępnionymi przez Sprzedawcę sposobami, zgodnie z § 3 pkt 6 oraz 8 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza jego otrzymanie.
- Potwierdzenie przyjęcia Zamówienia, o którym mowa w pkt 2 niniejszego paragrafu powoduje związanie Klienta jego Zamówieniem. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie wiadomości e-mail.
- Potwierdzenie otrzymania Zamówienia zawiera:
- potwierdzenie wszystkich istotnych elementów Zamówienia,
- formularz odstąpienia od umowy,
- niniejszy Regulamin zawierający pouczenie o prawie do odstąpienia od umowy.
- Z chwilą otrzymania przez Klienta wiadomości e-mail, o której mowa w pkt 4 niniejszego paragrafu, zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Klientem, a Sprzedawcą.
- Każda Umowa Sprzedaży będzie potwierdzana dowodem zakupu (paragon fiskalny), który będzie dołączany do Produktu.
Założenie konta w sklepie internetowym
Administratorem podanych danych osobowych jest Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym z siedzibą w Opolu. Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych, w tym dane Inspektora Ochrony Danych dostępne są pod adresem http://fundacja-dom.opole.pl. 2. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod@fundacja-dom.opole.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a. utworzenia konta użytkownika, co jest niezbędne do świadczenia tej usługi w sklepie internetowym (art. 6. 1.b RODO); b. obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6.1.f RODO); c. (w przypadku wyrażonej zgody marketingowej) przesyłania ofert handlowych na podany przy rejestracji adres e-mail, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6.1.f RODO). 4. Dane będą przetwarzane do momentu usunięcia konta lub do momentu ustania ewentualnych roszczeń. Dane przetwarzane w celu przesyłania informacji handlowych będą przetwarzane do momentu jej wycofania. 5. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi hostingowe, serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, serwis IT. Dane mogą być także udostępnione do operatora płatności w przypadku płatności on-line lub za pośrednictwem kart płatniczych. 6. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem. Podanie danych jest niezbędne do założenia konta w sklepie internetowym, ich niepodanie uniemożliwi utworzenie konta.
Zakupy w sklepie internetowym bez rejestracji konta
Administratorem podanych danych osobowych jest Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym z siedzibą w Opolu. Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych, w tym dane Inspektora Ochrony Danych dostępne są pod adresem http://fundacja-dom.opole.pl. 2. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod@fundacja-dom.opole.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a. realizacji zamówienia (art. 6.1.b RODO); b. obsługi płatności i prowadzenia rozliczeń, zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie rachunkowości i podatków (art. 6.1.c RODO); c. obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi uzasadniony interes Administratora. (art. 6.1.f RODO); d. (w przypadku wyrażonej zgody marketingowej) przesyłania ofert handlowych na podany przy rejestracji adres e-mail, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6.1.f RODO). 4. Dane będą przetwarzane przez 6 lat od momentu realizacji zamówienia lub do momentu ustania ewentualnych roszczeń. Dane przetwarzane w oparciu o udzieloną zgodę będą przetwarzane do momentu jej wycofania. 5. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi hostingowe, serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, serwis IT. Dane mogą być także udostępnione do operatora płatności w przypadku płatności on-line lub za pośrednictwem kart płatniczych. 6. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem. 7. Podanie danych jest niezbędne do dokonania zakupu. Podanie danych wymaganych do obsługi i rozliczenia płatności jest obowiązkiem ustawowym w zakresie przepisów podatkowych i rachunkowych. Brak podania danych identyfikacyjnych podmiotu może uniemożliwić wystawienie faktury oraz może naruszać przepisy prawa.
§ 5
SPOSOBY PŁATNOŚCI
- Sprzedawca udostępnia następujące sposoby płatności:
- płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy,
- płatność za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności (DotPay.pl),
- płatność przy odbiorze u dostawcy tj. za tzw. pobraniem.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy numer: 021020366800005002012346975 (Bank PKO BP S.A.) FUNDACJA DOM RODZINNEJ REHABILITACJI DZIECI Z PORAŻENIEM MÓZGOWYM, ul. Karola Szymanowskiego 1, 45-724 Opole, NIP: 7542098217. W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie nr …”.
- W przypadku płatności za pośrednictwem elektronicznego systemu płatności Klient dokonuje zapłaty przed rozpoczęciem realizacji Zamówienia. Elektroniczny system płatności umożliwia dokonanie płatności za pomocą karty kredytowej lub szybkiego przelewu z wybranych polskich banków.
- W przypadku płatności przy odbiorze przesyłka wysyłana jest po weryfikacji poprawności danych adresowych. Klient jest zobowiązany do zapłaty za Zamówienie i odebranie Produktu od dostawcy.
- Klient zobowiązany jest do dokonania zapłaty ceny z tytułu Umowy Sprzedaży w terminie 3 dni roboczych od dnia jej zawarcia, chyba że Umowa Sprzedaży stanowi inaczej.
- W przypadku wyboru płatności opisanych w pkt 1.1 oraz 1.2 niniejszego paragrafu, Produkt zostanie wysłany dopiero po jego opłaceniu.
§ 6
KOSZT, TERMIN I SPOSOBY DOSTAWY PRODUKTU
- Koszty dostawy Produktu, które pokrywa Klient, są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
- Na termin dostawy Produktu składa się czas kompletowania Produktu oraz czas dostawy Produktu przez przewoźnika:
- Czas kompletowania Produktów wynosi od 1 do 2 dni roboczych od momentu:
- zaksięgowania środków pieniężnych wpłaconych z tytułu Umowy Sprzedaży na rachunku Sprzedawcy lub
- pozytywnej autoryzacji transakcji przez elektroniczny system płatności albo
- przyjęcia Zamówienia do realizacji przez Sprzedawcę w przypadku wyboru zapłaty za pobraniem.
- Dostawa Produktów stanowiących rzeczy ruchome przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 1 do 2 dni roboczych od momentu nadania przesyłki (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
- Zakupione w Sklepie Produkty są wysyłane wyłącznie na terenie Polski za pośrednictwem firmy kurierskiej.
- Zakupione w Sklepie Produkty Klient może odebrać osobiście pod adresem: ul. Koraszewskiego 1, 45-011 Opole
§ 7
REKLAMACJA PRODUKTU
- Reklamacja z tytułu rękojmi.
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.).
- Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@galeriabialykruk.pl lub pisemnie na adres: Galeria Biały Kruk, ul. Koraszewskiego 1, 45-011 Opole
- W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
- Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Koraszewskiego 1, 45-011 Opole
- Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia reklamacji.
- W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni od jej zgłoszenia jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem, Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.
- Odpowiedź na reklamację jest przekazywana na papierze lub innym trwałym nośniku.
Administratorem podanych danych osobowych jest Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym z siedzibą w Opolu. Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych, w tym dane Inspektora Ochrony Danych dostępne są pod adresem http://fundacja-dom.opole.pl. 2. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod@fundacja-dom.opole.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a. rozpatrzenia i obsługi reklamacji złożonej w związku z zakupionym produktem (art. 6. 1.b RODO); b. obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6.1.f RODO); 4. Dane będą przetwarzane do momentu usunięcia konta lub do momentu ustania ewentualnych roszczeń. 5. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi hostingowe, serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, serwis IT. Dane mogą być także udostępnione do operatora płatności w przypadku płatności on-line lub za pośrednictwem kart płatniczych. 6. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem. Podanie danych jest niezbędne do założenia konta w sklepie internetowym, ich niepodanie uniemożliwi utworzenie konta.
§ 8
PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Z zastrzeżeniem pkt 10 niniejszego paragrafu, Klient będący jednocześnie Konsumentem, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie w terminie 14 dni. Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie udostępnionego przez Sklep oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
- W razie odstąpienia od umowy, Umowa Sprzedaży jest uważana za niezawartą, a Konsument ma obowiązek zwrócić Produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy, chyba że Sprzedawca zaproponował, że sam odbierze Produkt. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Produktu przed jego upływem.
- W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży należy dokonać zwrotu Produktu na adres: ul. Koraszewskiego 1, 45-011 Opole
- Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości Produktu będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktu. W celu stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Produktów Konsument powinien obchodzić się z Produktami i sprawdzać je tylko w taki sam sposób, w jaki mogliby to zrobić w sklepie stacjonarnym.
- Z zastrzeżeniem pkt 6 oraz 8 niniejszego paragrafu, Sprzedawca dokona zwrotu wartości Produktu wraz z kosztami jego dostawy przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument, wyraźnie zgodzili się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla nich z żadnymi kosztami. Z zastrzeżeniem pkt 7 niniejszego paragrafu, zwrot nastąpi niezwłocznie, a najpóźniej w terminie 14 dni od momentu otrzymania przez Sprzedawcę oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży.
- Jeżeli Konsument wybrał sposób dostawy Produktu inny niż najtańszy zwykły sposób dostarczenia oferowany przez Sklep, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu im, poniesionych przez nich dodatkowych kosztów.
- Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze Produkt od Konsumenta może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży, zgodnie z pkt 1 niniejszego paragrafu, ponosi jedynie koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy.
- Termin czternastodniowy, w którym Konsument może odstąpić od umowy, liczy się od dnia, w którym Konsument objął Produkt w posiadanie, a w przypadku usługi od dnia zawarcia umowy.
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w wypadku Umowy Sprzedaży:
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,
- w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,
- w której przedmiotem świadczenia jest usługa, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą Konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi, w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
Administratorem podanych danych osobowych jest Fundacja Dom Rodzinnej Rehabilitacji Dzieci z Porażeniem Mózgowym z siedzibą w Opolu. Dane kontaktowe Administratora Danych Osobowych, w tym dane Inspektora Ochrony Danych dostępne są pod adresem http://fundacja-dom.opole.pl. 2. Bezpośredni kontakt z Inspektorem Ochrony Danych możliwy jest pod adresem: iod@fundacja-dom.opole.pl. 3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu: a. obsługi procesu zwrotu zakupionego produktu (art. 6. 1.b RODO); b. obrony przed ewentualnymi roszczeniami, co stanowi prawnie uzasadniony interes Administratora (art. 6.1.f RODO); 4. Dane będą przetwarzane do momentu usunięcia konta lub do momentu ustania ewentualnych roszczeń. 5. Dane mogą być ujawniane naszym podwykonawcom wyłącznie w zakresie świadczonych dla nas usług, w szczególności podmiotom wykonującym usługi hostingowe, serwisowe, doradcze, konsultacyjne, audytowe, pomoc prawną, serwis IT. Dane mogą być także udostępnione do operatora płatności w przypadku płatności on-line lub za pośrednictwem kart płatniczych. 6. Przysługuje Państwu prawo do żądania od Administratora dostępu do danych osobowych dotyczących swojej osoby, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, a także prawo do wniesienia sprzeciwu, prawo do żądania przeniesienia danych oraz prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego. W przypadku, gdy przetwarzanie odbywa się na podstawie wyrażonej zgody mają Państwo prawo do jej cofnięcia w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na jej podstawie przed jej cofnięciem. Podanie danych jest niezbędne do założenia konta w sklepie internetowym, ich niepodanie uniemożliwi utworzenie konta.
§ 9
RODZAJ I ZAKRES USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Usługodawca umożliwia za pośrednictwem Sklepu korzystanie z Usług Elektronicznych takich jak:
- zawieranie Umów Sprzedaży Produktu,
- prowadzenie Konta w Sklepie.
- Świadczenie Usług Elektronicznych na rzecz Usługobiorców w Sklepie odbywa się na warunkach określonych w Regulaminie.
- Usługodawca ma prawo do zamieszczania na stronie internetowej Sklepu treści reklamowych. Treści te, stanowią integralną część Sklepu i prezentowanych w nim materiałów.
§ 10
WARUNKI ŚWIADCZENIA I ZAWIERANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Świadczenie Usług Elektronicznych określonych w § 9 pkt 1 Regulaminu przez Usługodawcę jest nieodpłatne.
- Okres na jaki umowa zostaje zawarta:
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na umożliwieniu złożenia Zamówienia w Sklepie zawierana jest na czas oznaczony i ulega rozwiązaniu z chwilą złożenia Zamówienia albo zaprzestania jego składania przez Usługobiorcę.
- umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej polegającej na prowadzeniu Konta w Sklepie zawierana jest na czas nieoznaczony.
- Wymagania techniczne niezbędne do współpracy z systemem teleinformatycznym, którym posługuje się Usługodawca:
- komputer (lub urządzenie mobilne) z dostępem do Internetu,
- dostęp do poczty elektronicznej,
- przeglądarka internetowa,
- włączenie w przeglądarce internetowej Cookies oraz Javascript.
- Usługobiorca zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych i praw własności intelektualnej osób trzecich.
- Usługobiorca zobowiązany jest do wprowadzania danych zgodnych ze stanem faktycznym.
- Usługobiorcę obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
§ 11
REKLAMACJE ZWIĄZANE ZE ŚWIADCZENIEM USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych za pośrednictwem Sklepu Usługobiorca może składać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@galeriabialykruk.pl
- W powyższej wiadomości e-mail, należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę.
- Rozpatrzenie reklamacji przez Usługodawcę następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od momentu zgłoszenia.
- Odpowiedź Usługodawcy w sprawie reklamacji jest wysyłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w zgłoszeniu reklamacyjnym lub w inny podany przez Usługobiorcę sposób.
§ 12
WARUNKI ROZWIĄZYWANIA UMÓW O ŚWIADCZENIE USŁUG ELEKTRONICZNYCH
- Wypowiedzenie umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej:
- Wypowiedzeniu może ulec umowa o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym (prowadzenie Konta).
- Usługobiorca może wypowiedzieć umowę ze skutkiem natychmiastowym i bez wskazywania przyczyn poprzez przesłanie stosownego oświadczenia za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@galeriabialykruk.pl
- Usługodawca może wypowiedzieć umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej o charakterze ciągłym i bezterminowym w przypadku, gdy Usługobiorca narusza Regulamin, w szczególności, gdy dostarcza treści o charakterze bezprawnym po bezskutecznym wcześniejszym wezwaniu do zaprzestania naruszeń z wyznaczeniem odpowiedniego terminu. Umowa w takim wypadku wygasa po upływie 7 dni od dnia złożenia oświadczenia woli o jej wypowiedzeniu (okres wypowiedzenia).
- Wypowiedzenie prowadzi do ustania stosunku prawnego ze skutkiem na przyszłość.
- Usługodawca i Usługobiorca mogą rozwiązać umowę o świadczenie Usługi Elektronicznej w każdym czasie w drodze porozumienia stron.
§ 13
WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA
- Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej pod adresem www.galeriabialykruk.pl korzystają z ochrony prawnoautorskiej i (z zastrzeżeniem § 13 pkt 3) są własnością FUNDACJA DOM RODZINNEJ REHABILITACJI DZIECI Z PORAŻENIEM MÓZGOWYM, ul. Karola Szymanowskiego 1, 45-724 Opole, adres do doręczeń: ul. Mielęckiego 4a, 45-115 Opole, NIP: 7542098217, REGON: 5300877543. Usługobiorca ponosi pełną odpowiedzialność za szkodę wyrządzoną Usługodawcy, będącą następstwem użycia jakiejkolwiek zawartości strony www.galeriabialykruk.pl, bez zgody Usługodawcy.
- Jakiekolwiek wykorzystanie przez kogokolwiek, bez wyraźnej pisemnej zgody Usługodawcy, któregokolwiek z elementów składających się na treść oraz zawartość strony www.galeriabialykruk.pl stanowi naruszenie prawa autorskiego przysługującego Usługodawcy i skutkuje odpowiedzialnością cywilnoprawną oraz karną.
- Wszystkie nazwy handlowe, nazwy Produktów, nazwy firm i ich logo użyte na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.galeriabialykruk.pl należą do ich właścicieli i są używane wyłącznie w celach identyfikacyjnych. Mogą być one zastrzeżonymi znakami towarowymi. Wszystkie materiały, opisy i zdjęcia prezentowane na stronie internetowej Sklepu pod adresem www.galeriabialykruk.pl użyte są w celach informacyjnych.
§ 14
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Umowy zawierane poprzez Sklep zawierane są zgodnie z prawem polskim.
- W przypadku niezgodności jakiejkolwiek części Regulaminu z obowiązującym prawem, w miejsce zakwestionowanego przepisu Regulaminu zastosowanie mają właściwe przepisy prawa polskiego.
- Wszelkie spory wynikłe z Umów Sprzedaży między Sklepem, a Konsumentami będą rozstrzygane w pierwszej kolejności na drodze negocjacji, z intencją polubownego zakończenia sporu, z uwzględnieniem ustawy o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich. Jeśli jednak nie byłoby to możliwe, lub też byłoby niesatysfakcjonujące dla którejkolwiek ze stron, spory będą rozstrzygane przez właściwy sąd powszechny, zgodnie z pkt 4 niniejszego paragrafu.
- Ewentualne spory powstałe pomiędzy Usługodawcą, a Usługobiorcą (Klientem) będącym jednocześnie Konsumentem zostają poddane sądom właściwym zgodnie z przepisami kodeksu postępowania cywilnego z dnia 17 listopada 1964 r. (Dz. U. Nr 43, poz. 296 ze zm.).
- Klient będący Konsumentem ma również prawo do skorzystania z pozasądowych sposobów rozstrzygania sporów w szczególności poprzez złożenie po zakończeniu postępowania reklamacyjnego wniosku o wszczęcie mediacji lub wniosku o rozpatrzenie sprawy przez sąd polubowny (wniosek można pobrać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl/download.php?plik=6223). Wykaz Stałych Polubownych Sądów Konsumenckich działających przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie internetowej: http://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596. Konsument może skorzystać także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów. Pozasądowe dochodzenie roszczeń po zakończeniu postępowania reklamacyjnego jest bezpłatne.
- Konsument w celu polubownego rozwiązania sporu może w szczególności złożyć skargę za pośrednictwem platformy internetowej ODR (Online Dispute Resolution), dostępnej pod adresem: http://ec.europa.eu/consumers/odr/.